A bejegyzésekben megjelenő mondatok – például: „Megköszöntem, amit máskor természetesnek veszek.” „Nem szóltam vissza” – olyan helyzetekre utalnak, amelyekkel mindennap szembesülünk, és talán már észre sem vesszük a lehetőséget, hogy azok kapcsán máshogyan is tehetnénk, reagálhatnánk, gondolkodhatnánk. A kampány arra hív, hogy ezeket a helyzeteket elsőként vegyük észre, majd másként: tudatosabban, szeretettel, krisztusi módon éljük meg, ahogyan azt Magdi is tette volna.
A Veszprémi Érsekség Instagram- és Facebook-oldalán megjelenő képi tartalmakban Magdi arcképe és egy-egy virágmotívum jelenik meg. A vizuális világ egyszerre fiatalos és bensőséges. A pálmaág a „mennyek országába való győztes megérkezés” szimbóluma, a halhatatlanság reményének a jele, a liliom a tisztaság megjelenítője.
A cél az, hogy Magdi ne csak múltbéli példaként álljon előttünk, hanem mint aki útitárs is lehetne hétköznapjaink döntéseiben, cselekedeteiben, Krisztus-szeretetünkben, személyesebb istenkapcsolatunk kialakításában, megerősítésében.
A #Magdiisezttenné kezdeményezés része a boldoggá avatásra való lelki és közösségi készületnek. A kampány folyamatosan új tartalmakkal bővül, és bárki csatlakozhat hozzá akár saját, inspiráló történetével vagy egy-egy cselekedettel, amely mögött Magdi szelíd, bátor és önzetlen lelkülete sejlik fel.
Forrás és fotó: Veszprémi Főegyházmegye
Magyar Kurír
Kapcsolódó fotógaléria