A projekt ötletadói, Soltész Miklós egyházügyi államtitkár, Écsy Gábor, a Katolikus Karitász országos igazgatója, illetve Tóth Péter, a Lipóti Pékség tulajdonosa és Tóth Zoltán, a Lipóti Pékség ügyvezető igazgatója arra vállaltak kötelezettséget, hogy a Katolikus Karitász kiemelten közhasznú tevékenységére, illetve a Lipóti Pékség országos hírnevére, termékeinek minőségére és széles vásárlórétegére támaszkodva közösen programot dolgozzanak ki és indítsanak a Katolikus Karitász által meghatározott nonprofit célokért.
Szent Erzsébet ünnepére a Lipóti Pékség új terméket vezetett be, a 250 grammos Szent Erzsébet kenyerét. A termék fogyasztói árából 10 forint adományként a Katolikus Karitász számlájára kerül.
A cél hármas. Először is minőségi termékkel segíteni ezt a programot, másodszor lehetőséget adni az utca emberének, hogy ezt a kenyeret megvásárolva segíthesse a rászorulókat, harmadsorban pedig, hogy a Katolikus Karitász átlátható és erkölcsileg megkérdőjelezhetetlen újraelosztó szerepével a vásárló erre a célra szánt pénzét ténylegesen az előre meghatározott, jó célra fordítsák.
Kérjük a Kedves Olvasót, ezt a terméket keresse a Lipóti Pékség mintaboltjaiban, és megvásárlásával támogassa a Katolikus Karitászt és az éhező gyermekeket.
Fotó: Katolikus Karitász
Magyar Kurír
Kapcsolódó fotógaléria